HANDELSBETINGELSER
Hos Saycoffee er vi glade for at kunne servicere dig med kvalitetsprodukter indenfor kaffe. Vi sender, afhængigt af dit valg, enten direkte hjem til dig, eller til nærmeste pakkeshop i dit område. Om det er til din faste bopæl, virksomhed eller din sommerhusadresse, det bestemmer du. Husk altid at dobbelttjekke dine indtastede oplysninger, således forsendelsen ankommer korrekt.
FORSENDELSE
Saycoffee afsender hurtigst muligt en bestilling. Ved levering i Danmark vil leveringstiden normalt være 2-3 hverdage og kan afhænge af GLS' leverings rutiner/garantier.
PRISERAlle priser for privathandlende er inklusive moms og angivet i danske kroner. Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl, prisændringer og udsolgte varer samt leveringsfejl fra vores leverandører.
RETURRET
På ikke fødevarer har en køber 14 dages returret fra varens modtagelse, såfremt disse returneres i ubrudt, original emballage og ej har været pakket ud eller brugt (bemærk hertil, at køber skal selv betale for udgifterne for evt. returnering, forsikring mv. jf. § 8, stk. 1, nr. 12 i loven om forbrugeraftaler). På fødevarer (herunder kaffe) forefindes der ikke returret i henhold til gældende lov derom.
B2B
Ved samhandel i B2B regi / med andre erhverv, hvor der fremsendes faktura, forbeholder sig ret til at beregne en månedlig rente, efter rentelovens regler, i tilfælde af manglende rettidig betaling. Ydermere tillægges rykker omkostninger på kr. 100,00 pr. rykkerskrivelse. Der gives ingen returret på varer bestilt i B2B regi, med mindre andet er skriftligt aftalt.
FORTRYDELSES- OG RETURRET
For at du kan fortryde købet skal varen være i væsentlig samme stand og mængde. Det betyder, at du gerne må åbne pakken og besigtige din bestilling, men kun i det omfang som du ville kunne i en fysisk butik. Du kan ikke tage varen i faktisk brug, da brud på emballagen fjerner kaffens værdi. Send derfor den originale emballage med retur, for at sikre, at den lever op til reglerne om fortrydelse. Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug dvs. der må ikke være en værdiforringelse på produktet hvis den skal krediteres 100% For at undgå værdiforringelse af en returvare, anbefaler vi følgende:
1: Undlad at tage varen i brug, hvis du agter at sende den retur
2: Behold originalemballagen og undlad at beskadige- påklistre- eller skrive på den.
3: Anskaf og benyt en decideret returemballage (papkasse el. lign.) På denne måde leveres varen altid tilbage i den stand den er modtaget og beskadiges ikke under transporten.
DER MÅ IKKE SKRIVES ELLER PÅKLISTRES MÆRKER ELLER LIGN PÅ VAREN ELLER ORIGINAL EMBALLAGEN da den intakte og originale emballage oftest er en væsentlig del af varens værdi, har pakken været åben brug da klar tape til at lukke den igen.Varer der sendes retur må IKKE lugte af stærke lugte som parfume, madvare eller røg. Du kan fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af forsendelsen, da den herved kommer retur til vores leverandørs lager eller vores lager, vi vil dog anbefale at give os besked pr. mail eller telefon når dette er sket så vi i de tilfælde varen ikke leveres på vores adresse hurtigt kan finde frem til den og kreditere varen.Er varen allerede modtaget og du ønsker at returnere den (indenfor fristen), så sendes denne retur til os, returfragt betaler du som køber og køber har ligeledes selv ansvaret for at varen kommer frem i hel stand. Varer sendt pr. efterkrav, ufranko eller lign. modtages ikke.Pakker der sendes eks. med Post Danmark skal sendes med omdeling og ikke til en Pakkeshop – Såfremt du sender pakker til os til en pakkeshop, så vil disse ikke blive afhentet og varer ryger derfor retur til dig igen, dvs. vi accepterer kun returforsendelser der er sendt direkte og som kan modtages på vores lager (se adresse nedenfor) Skulle du dog selv ønske at sende din pakke med eks. Post Danmark, GLS eller lign. fragtfirmaer, så sørg for at det er med et selskab hvor pakkerne kan spores, hvis den skulle blive væk under returforsendelsen. Du skal genplacere varen i producentens originalemballage og derefter pakke den forsvarligt ind i korrekt fragtemballage, på en måde hvor pakken ikke kan ødelægges eller tage skade, husk det er dig som afsender der hæfter ved skader hvis pakken ikke er sendt korrekt.Send pakken sammen med en kopi af ordrebekræftelsen/fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris. Pakken skal sendes til følgende adresse: Saycoffee Bygstubben 142950 Vedbæk
BETALING
Betaling som standard sker via vores betalings-gateway som tager alle gængse kredit/debet-betalingskort. Vi modtager Visa, Visa/Dankort, Mastercard, Eurocard, Diners Club, American Express, JCB m.fl.Saycoffee.dk er godkendt af STRIPE/NETS og benytter STRIPE’s/NET’s internationalt anerkendte betalingsgateway, som er PCI-certificeret, ligesom vi samtidig benytter en sikker forbindelse (HTTPS/SSL) på selve betalingsdelen. Du kan derfor altid føle dig helt tryg ved at handle hos Saycoffee.dk og i toppen af din browser kan du ligeledes se vi kører https med 1024 kryptering (meget høj sikkerhed), for at sikre dig og dine data.
SPØRGSMÅL
Hvis du har spørgsmål til vores cookies eller privatlivspolitik, hører vi altid gerne fra dig. Saycoffee bestræber sig på at svare senest efter 48 timer på email.